Nu har ajg verkligen Semester!

Nu känner jag att jag äntligen har till att sitta och skriva. Denna resa har ju tagit en snabb omvändning efter en enorm hemlängtan. Åkte därför tillbaka till huset för att bara vara, och tro mig, det är det ända jag gör, jag bara är coh det är så otroligt skönt, har fastnad i en sjukt bra bok som jag knappt kan slita mig ifrån, det är tur att den är tjock och jag har ca 250 sidor kvar. Iallafall så är det sjukr skönt att vara tillbaka här just nu, jag gör inte särskilt mycket, om jag har lust coh ork går ajg och tar massage, annars håller jag mig så stilla som möjligt. Just nu sitter jag och väntar på min mat här på restaurangen. Och samtidigt väntar jag på om Clara ska logga in på skype så jag kan få se hennes söta lilla face! Saknar henne sjuukt mycket. Men men iaf, idag ska vi också köra Sh´bam, eftersom en tjej som heter Denise har kommit hit, hon jobbar som instruktör på Sats i Väsby, ska bli sjukt kul! Sen är man helt färdig efter det. Nej nu komemr min mat. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0