020212

Jag sitter och lyssnar på kasnke världens härligaste låt! När jag hör denna vill man bara dansa på stranden typ, man blir oerhört glad. Samtidigt som jag lyssnar på denna härliga låt sitter jag och tänker på hur mycket jag har lärt känna mig själv under den här resan, jag har verkligen fått en helt annan syn av mig själv. Kanske på både gott och ont när jag tänker efter. Satt och kollade på resor idag, hittade ganska billiga flygresor. Det känns bra att jag har den valmöjligheten at åka hem om jag vill, har inte bokat något dock, vilket jag tror att jag kommer vänta med också, tills jag är lite mer säker (om amn nu kan bli det). Nej kanske en beckfilm och slite sömn på det här. xxx

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0