Måndagsbarn

Tjena hej.. Måndag igen då. Altid lite extra tungt att komma upp dessa mornar. Kan kanske vara för att jag haft en skön helg med strålande väder Hur underbart är inte det.

Sen att vädret var det ända härliga behöver vi ju inte diskutera, allt annat har ju typ varit skit, men det sånt man får leva med och bara acceptera.

Måndagen kommer ju iaf bli en härlig dag känner jag. Kan ju inte bli bättre med tanke på vädret Slutar halv tre, då blir det en lång promenad i skogen och därefter träning. Har ju verkligen bestämt mig att det får vara slut med allt detta ätande nu. Måste ta tag i mig själv. Och det är inte särsklit lätt, jag som har kunnat äta vad jag vill i hela mitt liv och nu måste börja tänka på vad jag äter, HELT SJUKT!!

Men men, det känns bra iaf, och jag känner att denna vecka kommer nog bli helt okej ändå :) Trots allt så blir det ju bara bättre och bättre!

Nej nu ska jag väl ta och jobba lite, :)

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0