Måndags

God morgon... Eller snart känns det faktiskt som det är förmiddag. Har varit uppe se 04.40. Känner mig sådär halvpigg efter helgens äventyr. Blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Menmen, nog om det. Idag är det måndag och det betyder tidig morgon för mig, dock hoppas jag att detta är den sista tidiga måndagen, ska ju nämligen kasta om lite i shemat. Hoppas det blir till det bättre.

Annars händer det inte sådär jätte mycket denna vecka, ska försöka träna lite, dock inte för mycket, då tröttnar jag med en gång. Tisdagmorgon ska jag till Salongen i sigtuna för att fixa håret. Ska bli sååå skönt, ska kapa av en rejäl bit och sen färga utväxten :D

Nej, nu ska jag fortsätta jobba här :)
Och fortsätta ha en trevlig Måndag!

<3 

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0