länge leve sommaren!

Trots att jag va ett vrak både igår och imorse och typ började gråta för allting så känns det mycket bättre nu. Står på jobbet och har faktiskt fått väldigt mycket gjort nu. Har ringt på ringlistan, beställt hem lite varor och fyllt på överallt och så.

Fick cykla till jobbet idag, midre kul, eller ja det va väldigt skönt egentligen fast jag va ju något lökig när jag kom fram, men det va bara på med SATS tröjan och köra!
Har pratat med massa trevliga kunder idag som fått mig på otroligt bra humör, hoppas att kvällen fortsätter på samma sätt.

Ska hem ikväll och bada min hund som är så otroligt skitig, just nu får han inte vara upp i sängen och gosa, jag och mamma ska även in till ekhaga imorgon och lämna in honom hos bästa Jannica som ska göra honom snygg för sommaren :D Ska även kika in på kennelklubbens hemsida om det finns några roliga utställningar att åka på.

Nej nu ska jag fortsätta göra lite nytta.
Hare bra hej!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0