Jag somnar och vaknar till den, jag älskar den!

Veronica Maggios nya album är väl bara föör bra? Jag får ryssningar av att bara tänka på låtarna. Jag bokstavlingen somnar och vaknar till låtarna. Det finns så många minnen som väcks till liv.

Jag är helt klart imponerad, så om ni har missat Veronica Maggios nya album så har ni mycket att ta igen.

Förövrigt befinner jag mig på jobbet, har varit här i ganska precis en timme snart. Har ätit frukost och precis tagit en kaffe.

Efter jobbet idag (14.30) ska jag bege mig in till el Stockholmo, har lovat min kära syster att jag ska in och hämta lite nagelgrejjer till henne.
Har ju tagit bort mina naglar nu, men snart ska de nog på ett par nya, måste låta mina egna naglar vila ett tag bara, de är ju inte i bästa skick om man säger så Men det löser dig nog ganska snart.


Men alltså, lyssna bara på Veronica Maggios nya album "Satan i gatan". Du kommer inte bli besviken!


hej hopp!


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0