Man måste dö några gånger innan man kan leva

..och ja just nu känner jag mig ganska död. man försöker så mycket hela tiden och ändå blir det inte som man vill. men det är väl så här livet är, orättvist!

men man får väl fortsätta leva detta liv, för om jag klarar mig får jag förhoppningsvis fortsätta leva i Nangijala. eller kanske ska man sluta på hoppas på det också.
 

okej nu låter jag jätte emo, men ja just ida änner jag såhär, jag vill varken leva eller dö.

måste mn alltid ha ett leende på läpparna?

man blir ju så matt när det blir somman tänkt sig, och just nu är hela min vecka förstörd, tror jag ska försvinna bort till helgen, när jag liksom har slutat jobba på torsdag så behöver jag ju inte komma tillbaka något mer, känns såå bra.

nej nu ska jag kika på lite resor, kanske blir en weekend.
känner mig genast mycket mycket gladare!

Kommentarer
Jag heter katt

Kom till smögen vettja!

2011-06-27 @ 19:22:56

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0