Helgfilosoferar!

Bloggen börjar torka ut precis som jag.

Jag har precis insett hur dum i huvudet jag är, efter många år så har jag precis fattat bestlutet att jag är dum i huvudet. Men men, det är inte mycket man kan göra åt det.

Alla kan väl inte vara normala heller.. Eller vad är nomalt egentligen.

Jag kan ju alltid hoppas att jag klarr mig i livet ändå.

För mig har det varit en väldigt jobbig period den senaste tiden, jag säger det int för att folk ska tycka syndom mig, för det är verkligen det sista jag vill. Men däremot vill jag inte känna mig ensam, jag vill inte bli lämnad kvar till slutet ensam. Därför måste man ibland i livet se till att välja de rätta bestluten för att kunna nå hela vägen, och det är det jag har blivit tvungen att göra nu, idag eller ja igår egentligen. Det finns ingen annan väg ut helt enkelt. Jag kommer inte undan. Antingen blir jag lämnad kvar eller så tar jag steget. Och den här gången väljer jag att ta steget, att nästan känna att man lyfter sina vingar och flyger iväg. Det känns skönt!


Imorgon då jäklar!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0