Perioder...?

Usch vad jag hatar när man faller in i perioder som påverkar en negativt. Det kan vara bland det värsta jag vet. Samtidigt så är jag verkligen inte emot perioder, för ibland måste man ändå få tillåta sig själv att må olika bra och vara på olika humör. Det som stör mig mest är att när jag faller in i en period som får mig att må sämre eller vara något lite deppigare, så blir jag ett matvrak, alltså jag brukar äta mycket... Men under perioderna äter jag ännu mer, det är helt sjukt vad mycket skit jag kan trycka i mig. Jag brukar ändå tänka på att jag egentligen inte är så stor och tjock som jag ibland känner mig, men ändå kan min kropp få i sig ett stort lass, typ värsta karlmåltiden. Helt sjukt enligt mig!

Aja iaf så kanske ni förstår att jag just nu är inne i en sådan period där jag mår sämre och blir något lite deppig och äter som en hel häst! Därför jag tar upp det här i bloggen. Jag blir så less på mig själv, samtidigt som jag tycler det är ganska skönt att få tillåta sig själv att må så här, få tycka lite synd som sig själv helt enkelt. Men det blir lite jobbigt när man är inne i perioden under en lite längre tid, för just nu börjar jag faktiskt känna mig lite halvt svullen av allt godis jag tryckt i mig under helgen..

Men men, under morgondagen ska jag försöka ta mig ur den onda cirkeln, det blir SATS Afro och SATS Core med Linda i Märsta imorgon vid lunch. Blir ett försök till en nyttig lunch och dusch och bastu efteråt, det kanske får mig att känna mig fräshare och gör att jag kan återgå till mitt nyttiga jag :D Vi får hoppas på det bästa!

Nej nu blir det sovdags, ska bli skönt med en liten sovmorgon imorgon också :)
God natt puss!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0