Onsdagsmys!

Oj vad jag har hunnit med mycket idag :) klev upp kl kvart i sex imorse, drog iväg till SATS märsta för BodyPump med Lisa. Mycket skönt! Sen drog jag hem igen, duschade och fixade iordning mig. Drog in till stan för att byta en tröja, men icke.. Fanns inte i min storlek så det fick bli inköp av barnkläder till Otilia istället. Mycket sött! Sen åkte jag till Café Brasco som liger på Söder för lunch på Nicolinas jobb. Mycket gott! Och till min stora glädje så insåg jag att hennes jobb ligger precis intill min favorit smyckesaffär, Cocoo. Där inne blir man ju nästan yr i huvudet av alla fina smycken. Så där blev det inköp av två nya ringar. (se bild)


Den vänstra ringen har jag ju en likadan men den har tappat färgen så det blev en till sån. Snyggt!

Nu kom Annika så nu blir det en kaffe. Kl 17 blir det jobb på SATS märsta. Kom och träna vettja!


Kommentarer
Jag heter Felicia

COCOO!!! <3

2011-01-28 @ 22:27:39
Titta in på min blogg http://fliiz.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0