jag saknar dig

Tänk att vi lärde känna varandra för ungefär 4 år sedan. Och tänk att vi föll för varandra på en gång. Och tänk hur många gånger vi suttit och pratat i telefon om absolut ingenting. Man har bara kunnat lyfta luren och slå numret för att få höra rösten av en underbar människa. Tänk att man alltid har funnits så nära varandra och hur fort det gick och så var man så långt bort från varandra så att man knappt kan ringa varandra.
Livet går ju upp och ner som en bergochdalbana, vissa dagar mår man super medans andra är jobbigare att ta sig igenom. Och just idag är en sån dag som jag verkligen skulle behöva din hjälp för att ta mig igonom, bara ett telefonsamtal med några få ord som får en att smälta och inse att livet är inte så dumt trots allt. Man har ju trots allt varandra.

Men oavsett om jag saknar dig som en jävla idiot, så glömmer jag aldrig att vi alltid befinner oss under samma himmel. Jag glömmer aldrig att vi har samma stjärnor över oss som bilder mönster för att visa att vi hör ihop!
Jag vet inte hur du känner mig just nu vill jag skeda med dig i en trång våningssäng, precis som vi gjorde förr!

Jag vet att jag inte kan be dig att komma hem, men nu har jag bestämt mig, jag kommer till dig!


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0