Hjälp!

Usch, just nu vill jag att jag vill stänga in mig på mitt rum och inte kommaut förens om tusen år. Känner mig inte särskillt pigg på att åka och handla, laga mat och till råga på allt ha huset fullt med pingisturnerande människor! Vem spelar pingis liksom? Okej inte riktigt så illa, men näst intill. Skulle helst av allt bara vilja vara ensam. Om mamma hade varit hemma och sett hur det såg ut i huset hade hon inte blivit så glad. Menmen.. får väl städa som vanligt sen när dom gjort sitt klart.

Nej nu blir det en promenad med hunden. Allt för att släppa trycket en liten stund!

Får väl se om man får ro till Solsidan ikväll, för då ska jag fasen vara nerbäddad i soffan med mycket godis. Önsketänkande!



Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0