har jag sagt att jag ska ge gärnet...?

åhh vad jag är taggad, jag har många gånger lovat mig själv att börja träna. men har det blivit så? njee inte precis, det blir ist en extra chokladbit. men nu jäklar. jag har sett min drömkropp och innan beach 2011 ska den vara min!

har fått ett speciellt kostshema som jag verkligen ska försöka hålla och om inter det funkar ska jag iaf försöka äta så nyttig mat med så lite fett som möjligt. och nu jäklar, träna varje dag och vissa dagar blir det tillochmed två pass.

hoppas jag verkligen kan fullfölja detta, annars blir jag väldigt ledsen i ögat.

nu, sova!

Kommentarer
Jag heter ean

you go girl! :D

2011-01-18 @ 20:47:02
Titta in på min blogg http://elinandrejev.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0