ska jag röka vill jag göra det med dig...

jag sitter här... lite halv död efter några få timmars jobb... ja det blev inte mer än typ 4-5 timmars jobb idag. det va skönt, men ändå är jag så trött.
jag har hunnit tänka mycket idag. jag har tänkt på att jag inte vill leva det liv jag gör, jag vill göra något med mitt liv, jag börjar helt enkelt bli rastlös. jag har funderat på vad jag sak göra men än så länge har jag endast kommit fram till att jag är en ung kvinna i mina bästa år och jag kan tamejfan göra vad jag vill med det. "det" är allstå det jag kallar liv.

ska jag resa jorden runt, hälsa på eskimåerna på nordpolen, hoppa fallskärm, bli bodybuilder, plugga, resa till afrika för voulontärarbete, flytta till mitt älskade GBG och jobba, rensa fick i norge, läsa finska i finland, au pair arbeta i USA eller kanske är det meningen att jag ska stanna där jag är?

det finns en hel uppsjö av saker man kan hitta på att göra och det finns flera saker som jag skulle kunna tänka mig att göra till min verklighet, frågan är väl mer hur jag ska välja, vad ajg ska välja och hur jag ska göra för att få det avklarat!

nej jag får allt ta en funderare coh kika runt lite här i dumburken..

för om jag ska röka så vill jag göra det med dig...?

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0