"För jag är ett sånt fint barn"

Även fast jag inte vill vara med längre så kan jag inte sluta vara glad över att äntligen är lön imorgon. Har ju väntat på detta så otroligt jävla länge nu. Och det som gör det ännu lite bättre är att jag är ledig i tre hela dagar nu. Kan ju inte bli bttre, och nu när jag är ledig ska jag faktiskt bara göra saker som jag tycker är kul, jag ska unna mig tre dagars ren jävla njutning av att typ.. fixa mina ögonbryn och fransar, jag ska träna, shoppa och ta ett bad eler nått. Helt enkelt bara take a chill'pill!

Och även fast jag inte vill vara med längre så finns det saker som gör mig lite glad, igår var ju en helevtesdag, men idag har jag inställningen att allt någon gång kommer ordna sig, eller ja man får ju hoppas på det iaf.

Nej back to work!

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0