Update, Thailand, Koh Chang

Hejhej hallo! Idag har vi badat med elerfanter, saaa kul! Men fan va stora dom ar, och har.. haha! Annars har det varit ratt molnigt har idag. Men skont enligt mig, brande mig igar sa jag har aterhamtat mig idag. Idag lyxade vi aven till det och at en riktigt god hamburgare pa Buffalo Steakhouse, eller vad det hette. Riktigt gott. Nu har vi bara en dag kvar har pa Koh Chang, sen bar det av till varat alskade andra hem, Koh Samet! Vi ladar infor fest pa fredag med andra ord! Snart ar pensionarslivet over :D Nej nu ska vi bege oss ut for lite shopping, maste hitta narga julklappar tills vi ska tillbaka till huset. Annars blir vi inte sa populara bland resten la familia! xoxo.

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0