Update från huset, Ban phe, Thailand

Hej hej hallo bloggen! Sitter just nu med en för god iskaffe och en alldeles för söt katt i famnen på en av våra restaurang erhär i närheten av huset. Motvilligt lämnade jag kvar tjejerna på koh samet i går för att få umgås två dagar med älskade mami på egen hand. Men imorgon ses vi igen, då komemr även Lina, Robin och pappa hit, underbart! På köpet har jag fått en släng av feber och halsont.. inte okej såhär två dagar innan julafton, det blir med andra ord en tidig kväll för min del, kanske hinner jag kika på en Beckfilm innan jag somnar. Kan ju iaf försöka kolla när jag innest inne är hur avundsjuk som helst på att de andra är på älskade koh samet och festar och har hur kul som helst. Menmen, kanske lika bra att få vila två dagar innan det drar igång igen. Vi har ju trots allt två och en hlav månad kvar. Kom på det idag... att tre månader låter så himla mycket, så lång tid liksom, men nu när man är nere på två och en hlav, känner man hur tiden bara springer förbi samtidigt som man fösöker hålla i den och försöker med allt för att inte dagarna ska bli allr färre! Iaf.. vart var vi.. jo feber, halsont, beck, sova.. Ja inget ovanligt. pusshej <3

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0