Vakna med The Voice

Egentligen så uppskattar jag verkligen den tid jag har på jobbet kl 06.00 på morgonen! Dricker lite kaffe, käkar lite frulle, oh bara njuter. Och allra helst nu när det är ljust ute när man vaknar, VÅR!!!
Och ännu bättre är dessa mornar när jag får lyssna på The Voice. Helt underbart!

Och idag var ju Norlie och KKV och gästade Vakna med The Voice. Helt underbar låt spelade de, "Pressad av tid" Shit vilka sommarkänslor jag fick och vilken längtan jag fick av Katja, usch vad ajg saknar henne nu. Men snart är hon hemma. Om bara två veckor får jag krama om henne, och framför allt bara höra hennes röst!

Nej nu ska jag inte bli för sentimenal, kan ju inte stå här och gråta på jobbet. Nej det går inte!


Nu ska jag fortsätta njuta av denna underbara morgon, trots att jag försov mig så känns den här dagen helt jävla amazing! Fan va bra jag är!!! Nu blir det "Genom eld".




2011 kunde inte ha börjat bättre.

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0