High on life

Ibland kan jag hamna i nån slags drömvärld. Man tänker och drömmer sig bort om saker som vi har här i livet som är så fruktansvärt underbart. Det är få gånger som jag verkligen uppskattar dessa saker. Idag fick jag för mig att bara skriva. Min blogg har ju bara gått mer och mer ner i träsket om man säger så. Men på något konstigt sätt känner jag mig så fruktansvärt glad idag. Jag känner mig på underbatr humör, det är vår, jag får lyssna på Håkan Helsströms ljuva stämma, Katja är hemma, och dagen har spenderats med mina underbara vänner. Blev tillochmed kallad för fnisstjejen idag, hur ofta händer det liksom? Men det kanske beror på att jag är så fruktansvärt hög på livet just nu. Det känns liksom sååå jävla bra.

Läste också igenom två stycken "brev" eller vad man ska kalla det som jag fått utav två av mina vänner. Helt sjukt vad man kan bli rörd av det. De orden, som jag egoistiskt nog vet är helt sanna, får mig att känna mig som världens bästa människa, och detta mina vänner, det behöver alla människor få känna ibland.

Urklippt från ett av breven
"Jag ska ta dig till kärlek, jag ska ta dig till dans. Så sätt dig inte i en buss på villovägar eller i trubbel. Och för guds skull se till så att vi inte ramlar. Det är ingen midsommarnattsdröm men det är vi på Håkan Hellström 28/10 2008"

Shit vad det känns skönt vara vid liv en dag till!


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0