måndagsbarn

hej och hå... eller nått.
idag är det måndag, en röd måndag. och vem jobbar. jo jag.. +20 grader ute och jag måste vara inne. det är ju ästan helt hemskt. men efter jobbet har jag bara bra grejjer att se fram emot. ska hem en sväng först sen blir det en sväng förbi marra, och sen en sväng förbi min syster. måste passa på när man har tid slutar trots allt kl 18 idag så så farligt är det inte.


denna dag har iofs gått väääldigt sakta. och när man ser det fina vädret ute går klockan ännu lite saktare, om detta nu är möjligt.

har surfat runt lite idag och hittat massa fina saker som jag vill ha, bland annat ett par jätte häftiga boots, ett par höpga shorts och massa fina kläningar. kanske ska internet shoppa lite ikväll. måste ju ändå sätta mig och betala telefonräkningen. suck!!


nej, jobb i två coh en halv timme till!!
hejpa <3

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0