Freeeedag!

Hej hej hallo, känns som att jag är påväg in i bloggvärlden igen, känner mig inspirerad och har massoooooor att dela med mig av. Kanske är det våren som har flugit in i mig.

Igår var en mindre bra dag som jag nämnde, tog mig hem från jobbet vid hlav tio tiden, tröck i mig två ipren och sen däckade jag duktigt i några timmar.
Sen var ju stora delar (läs:HELA ODENSALA) svart igår. Hade ingen el mellan 15.30-imorse. Helt sjukt, jag säger som pappa; ska man betala flera tusen kronor varje månad för elen och så kan dom inte ens se till att man har ström en vanlig vardagkväll. Suck!

Ned räkningen fortsätter tills Katja kommer hem, inte många dagar kvar nu.

Imorgon blir det full rulle hela dagen med dop för min systerdotter och utgång på kvällen med älskade bror som kommer hem från London över helgen.

Känns som att denna helg kommer bli super, kunde ju inte börjat bättre än med den sol jag ser utanför fönstret här på jobbet. Kändes inte ens tugnt att kliva upp 04.40 imorse :)
Kanske var det för att jag fick ha ett långt telefonsamtal med älskade Jonatan! <3 (läs: Elin)
Eller för att jag fick världens härligaste besked igår!!!

Nej nu ska man ta en kopp kaffe och njuta av dagen och framför allt Vakna med The Voice. Slutar trots allt kl 14 idag sweeeeet!

Hörs sen. Ciaooo <3

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0