Det är VÅÅÅÅÅR!!

Fasiken vad glad man blir när man tittar ut genom fönstret! Hel helgen har det varit underbart väder ute. Och jag har varit ledig, idag jobbar jag dock 06.00-14.30, men sen har ajg hela eftermiddagen ledig. Ska hem coh bara göra ingenting, sitta ute i solen och ta en kopp kaffe låter väl ganska lockande. Kanske hinner med att sräda lite också om jag orkar.

Annars blir det lugnt, fram tills ca 22.00 ikväll, då bär det av mot Arlanda flygplats, hade önskat att jag kunde säga att jag skulle åka iväg någonstans, men så är inte fallet, jag ska nämligen upp och möta min älskade Katja som kommer hem ikväll. Tänk att jag inte träffat henne sen den 14 novmber 2010. Det var ju liksom evigheter sen!

Men idag kommer hon hem, och hon har verkligen varit saknad.

Men nu ska jag fortsätta jobba lite.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0