6

Står på jobbet, lyssnar på Mohombis nya låt, "Under the coconut tree". Tycker den är riktigt bra, känns som sommar liksom. Det blir man ju alltid väldigt glad över.

Igår var det utbildning hela dagen, och likaså idag, dock fanns det ingen vänligsjäl som kunde öppna idag så jobbar i repan nu 6-9 och sen är det raka vägen till Sumpan som gäller för utbildning 10-17.

igår var jag ute på långpromenad också, med Johanna. väldigt mycigt i vårsolen :D

Känns som jag kommer vara lagom pigg i eftermiddag.


Sex dagar är det kvar tills min elskling kommer hem också. Åhh vad jag saknar henne just nu, ska bli skönt att få hem kvinnan, helt sjukt när ajg kom att tänka på att vi inte träffat varandra sen den 14 november. Det är sjuuukt lång tid!

Nej nu blir det jobb i 40 minuter till.

Ciaooooo <3


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0