trots att vi inte minns gårdagen!

du sa de ord jag verkligen ville höra.
trots att du rullade på orden och sludrade fram de flesta orden.



om åtta timmar lämnar jag sverige och märsta, hur underbart? jo då det är inte så synd om mig trots allt.
får väl först och främst hoppas på att man kommer ner, sen kan äventyret börja.
känner att jag verkligen behöver det här just nu. efter en sommar med full fart och sjukt mycket slit och en höst av ooooootroligt trist väder och ooooootroligt trista dagar, jaja endel dagar har ju varit bättre än andra men överlag.
har ju sett fram emot detta huuuur länge som helst nu, och nu kan jag äntligen sluta längta och verkligen leva i nuet. ska ta varenda dag som om det vore min sista, det kan jag lova er!

nu ska jag packa klart det sista och kanske få någon timmes sömn.

ca sju veckor av ren värme och glädje, det här kommer bli awesome!
vi är värda det!


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0