jag lyckas tamejfan alltid!

hmm var ska jag borja.. kan val borja med att tala om att vi lever om det var nagon som undrade. vi har haft det sjukt nice i huset fram tills idag da vi begav oss ut till kho samet. for nagon dag sedan blev vi stoppade av polisen nar vi hade varit och handlat. fullpackade som en asna stannade dom oss och utan hjalm och utan korkort fick jag 400 bath i boter, elin slapp lindrigt undan. eftersom det var jag som korde fick jag ta pa mig hela ansvaret. det skona ar att jag fick ett kvitto pa att jag betalat botern och kan nu aka hejvilt med detta kvitto i en vecka utan hjalm eller uatn korkort. kvittot bevisar ju att vi redan betalat botern. thailand ar ganska skont trots allt!

vi har ocksa traffat en ny van, en "det" som jobbar pa varan stammisresturang. "det" heter Mon och det verkar som om "det" gillar oss ocksa, han vart dock lite chockad over att jag bara var 19 ar.

Betty och alla andra har nere frar efter DIG Sophie! Du vet hon har ju alltid varit lite kar i dig. Haha!

Nej nu ska jag ta och duscha sen blir det middag och fireshow at Ploys bar!
pusshej <3

Kommentarer
Jag heter Groovy

Vaa jobbar Betty kvar!!! Vad roligt. Robin sa att hon hade slutat!

2010-11-22 @ 22:18:21
Titta in på min blogg http://vante.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0