full moon party at ploys bar!

hejsan svejsan... våran resa har börjat mindre lyckat.. just nu undrar vi bara hur denna resa ska sluta, fast det känns som att det inte kan bli värre. som jag skrev i det tidigare inlägget så blev vi ju stoppade av polisen för moppeåkning utan körkort och hjälm = 400 bath i böter vilket motsvarar ca 80 svenska kronor.. åkte ut till kho samet i fredags för en partyhelg. den började skit bra. hade sjukt kul med öl, drinkar och fireboysen (sjukt vältränade överkroppar som var lagom svettiga, dock var namnen på killarna svåra att uppfatta och den enda som hade en namn att lägga på minnet var long long pung!!) kvällen slutade med att vi var något fattigare än vad vi räknat med. så dagen efter var det två slitna småfattiga brudar som lång på stranden. denna kväll gick vi som vanligt till ploys bar där vi var väl igenkända och fick små pikar slängda över oss av typ alla.. tillslut kastade två tyska män vid bordet bredvid oss ur sig kommentaren "aah are you the it girls from last night".. efter den kommentaren bestämmde vi oss för att detta skulle bli en nykter kväll, hmm, det gick skit bra tills jag beställde in en bucket med sex on the beach i.. vi tyckte ju att allt gick som det skulle tills vi märkte att väskan var borta. kamera och mobil var som spårlöst.. känns verkligen som om vi har en förbannelse över oss! dagen efter vaknade vi med lite smått panik men lyckades att få tag på en vän på fastlandet som kunde rädda oss ur denna situation, men en sak vill jag lova, jag har aldrig lidit så mycket och kommer aldrig med sätta mig i en situation där jag varken har pengar, vatten eller någonting.. var riktigt nära att dricka kranvattnet där ett tag..

men men, vi tog oss helskinnade ur denna situation så nu känns det som om vad som helst kan hända. man lär ju sig av sina misstag som man brukar säga.

annars har vi det sjukt bra här i thailand.. kan ju egentligen inte klaga, haha!

nej nu blir det nog en beckfilm till och sen slagg!
puss på er där hemma <3

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0