även fast snön sakta faller ner..

.. så kan jag tamejfasiken inte må bättre. långa samtal men min älskade katja om allt mellan himmel och jord gör mig på såååå bra humör. att faktiskt inse att snart är det dags att utföra det som vi länge länge länge har väntat på. även fast vi kommer befinna oss på helt olika kontinenter så kommer vi båda ha det så sjukt bra. och att jag sen ska komma och festa loss med henne som aldrig förr kommer bli underbart.
men först och främst den resan vi länge har väntat på. Våra dryga sex veckor i thailand kommer förbli oförglömliga. Fasen vad jag längtar, och tänk att det bara är sex jävla dagar kvar. helt sjukt..

även fast livet har varit en pina den senaste tiden och man har gått och bara längtat och längtat efter den där måndagen så känns det som om det är påväg att vända nu. jag har två arbetsdagar kvar!!! fattar ni?!?! TVÅ JÄVLA ARBETSDAGAR!! det kommer gå fort det vill jag lova..

nej nu ska jag sova, ju fortare jag somnar, desto fortare blir det onsdag osv...








det här kommer bli awesome!




Kommentarer
Jag heter kisse

lovely!

2010-11-10 @ 22:42:40
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0