mystisdag

idag har jag nog haft denna termins skönaste dag. steg upp ur sängen vid tolv tiden käkade lite. kollade lite på tv medans jag pluggade lite, gjorde ingeting som jag kände var för jobbigt, bara lite skitsaker som var nödvändiga att pricka av från listan. vid fyratiden tog jag en snabbdusch och rullade iväg mot sigtuna. mötte upp bella, drog iväg till valvet där vi satt och fikade och käkade middag med emma och anna-sara tills klockan blev typ strax efter åtta. mycket värd dag.

nu ska jag kolla på scrubs och kanske somna lite till det. imorn blir det en pissdag i skolan istället, OVÄRT!



bjuder på en bild av allas våran älskade håkan h som firade 10 år i lördags. yes, det va hela tio år sedan han släppte singeln känn ingen sorg för mig göteborg <3
bara för att göra livet lite mer värt!


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0