ensambarn...

trots att det är skönt att ha hela huset själv så är det fruktansvärt tråkigt.
vad ska man gör liksom?
förutom att plugga, kolla på tv (läs:dricka cola), sitta och skriva i den här jävla bloggen och va inne på facebook så gör jag ingenting.
jag har inte ens någon att prata med (ledsen).
nej fy för att vara ett ensambarn.
kanske också flyttar snart...
fast då blir man ju helt själv.
nu har jag iaf mina föräldrar (om man nu kan kalla dom det).
det är tråkigt.
det är tråkigt att vara själv hemma på övervåningen varje kväll.
det är tråkigt att inte skrika på någon varje kväll.
det är tråkigt att inte vara irriterad på någon som bara klampar rakt in på rummet.
det är tråkigt att inte ha er här hemma.
jag saknar er <3 

  


Kommentarer
Jag heter sis

puss i love you

2010-05-04 @ 21:53:52

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0