Det finns män man älskar och män man känner väl. - Coco Chanel

jag behöver ingen förklaring, det är det sista jag begär. men självklart undrar man. jag vaknar varje morgon och somnar varje natt med frågan i mitt huvuvd, vad gjorde jag för fel. men en förklaring är det sista jag begär. för det kanske du anser att jag inte är värd eftersom du smutskastar mig som en påse skit. jag gråter inte över dig, jag tänker inte på dig varje hundradels sekund, men självklart blir jag besviken och lite rädd de gångerna jag tänker på hur allt hände, hur allt kunde gå så snabbt. för på bara någon sekund var du borta. kanske var det jag som gjorde fel, kanske var det du. svaret kommer jag nog aldrig få reda på för oavsett om du erbjuder en förklaring så kommer jag inte ta emot den, för det du har att säga till mig är inte relevant. valet är fritt men jag kommer inte lyssna, för du har inte ens ägnat en tanke åt att ens undra hur jag mår, för du har varit alldeles för upptagen med dig själv som vanligt.
jag trodde att du var någon helt annan, men det visade sig att du är precis likadan som alla andra idioter...

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0