39 frågor

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2 st 
Vad tycker du om Kärelk? Helt okej  
När kramade du någon sist? Igår 
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? Ja
Är du singel? Ja
När fick du senast en komplimang? Igår 

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: Ja tyvär
Hånglat med fler än 50 pers: Ingen aning...
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Mjo...
Gjort något riktigt dumt? Ja...
Gjort något du verkligen ångrar? Nej, livet är för kort för ångest.
Åkt ambulans? Ja
Gjort nåt olagligt? Ja
Fått din mamma att gråta? Ja
Slagit ner någon? Ja
Skämts över dina föräldrar? Om jag har.
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Nej
Dricker du? Ja
Vilka kläder sover du i? Naken
Vad hatar du verkligen? Svek
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Ja, någongång
Vill du ha barn? Nej

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? Oj jag va nog ensam då.
Fick dig att gråta? Mitt liv
Du delade en dricka med? Elin
Du gick på bio med? Elin
Skällde på dig? Oj, kommer faktiskt inte ihåg.
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma ringde och sa att jag borde vara ute i det fina vädret.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej.
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Ja
Saknat någon? Ja


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0