måndagsschlager..

visst skulle jag behöva pluggat idag. men nej så blev det inte riktigt. efter en rent ut sagt kaosartad morgon, bestående av bussar i diket, och cp chufförer från sl som inte kan hitta gaspedalen på bilen (jag som inte ens har körtkort vet vart det sitter, kom jag till skolan med det sämsta humöret. därav blev jag inte långvarig där. bestämde mig för att ta mig hemåt med katja och chilla lite. vi drog en burger på donken och inföskaffade lite cola och kladdkaka (mitt nya beroende, farligt). sen kollade vi lite på livet är en schlager efter katjas hemgång gick jag en lång romenad me hundarna, träffade filip ute i skogen också... eller ja utanför hans hus fast det ligger ju i skogen här där vi bor, vi snackade lite om skivan som äger rum på onsdag mm. sen gick jag hem och ligger nu och dricker cola (kommer inte kunna sova inatt) och kollar på petra medes show! 

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0