jag trodde jag såg i syne för ett tag.

söndagsjobb påvåfflan blev det idag. var lite nervös innan eftersom det var sjukt länge sen jag jobbade där. men chefen försäkrade mig om att jag kunde allt i sömnen (eftersom jag är så jävla grym, tihi!) dagen gick iallfall super.



jag ville skratta, jag ville bli glad.
för ett tag såg jag i syne.
det enda jag såg var en tunnel med ljuset i fronten.
jag älskade det.
för det enda jag ville var att vara glad.


men jag kanske blev lurad än en gång, eller? jag fattar ingenting!


Kommentarer
Jag heter ean

jag har iallafall fattat att du är fruktansvärt snygg, och jag älskar dig, min fina fina vän!!! <3 <3

2010-03-14 @ 21:14:53
Titta in på min blogg http://elinandrejev.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0