game over!

sportlovet är slut och jag är helt färdig i skallen. tröttar än såhär har jag nog aldrig varit. att ta sig upp ur sängen imorn kommer bli en lätt match, trots allt, med tanke på vad som händer imorn... det är ju imorn det smäller! plus att jag kommer åka till skolan på eftermiddagen och få träffa mina underbara mates! usch vad jag har saknat dom under lovet. men imorn blir det vårat älskade woken till lunch och sen tre lektioner i skolan. låter som en helt okej dag iaf.

kom just på att detta kommer bli en väldigt bra vecka. först kommer en väldigt rolig sak ske imorn kl 11.00 och sen på tisdag kommer ju också en rolig sak ske som bäddar för en ännu roligare sak som händer på onsdag.. hapyface :)

jaja nu ska jag sluta skriva, sluta dricka cola och skaffa mig ett liv. sova typ. peace out!



bjuder på en bild från igårkväll... fråga mig inte vad vi gör!


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0