face to face

att säga en sak till en manniska face to face är det bästa som finns. oavsett om det är något bra eller dåligt man har att komma med. men tänk er självla känslan, eller tänk er den här reklamen då en kille är först med att skriva puss i ett sms och sen tänker ni er den känslan gånger tusen. är det inte helt fantastiskt med människor som vågar säga vad man tycker och tänker face to face.




annat är det med människor som inte säger vad man tycker och känner utan istället skickar ett sms, ringer eller ännu värre skriver ett blogginlägg.








nu tror ni säkert att jag har gjort detsamma... men nej jag har redan tagit det snack jag vill ha med ersonen i fråga och jag hoppas att han fattar att den här iken är till honom också...




Kommentarer
Jag heter ebba

oh coool!

2010-03-22 @ 11:54:52

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0