är verkligheten alltid lika blind?

idag är jag glad :) ett riktigt happyface. jag vet egentligen inte varför. jag har inte direkt några roliga händelser att se fram emot förutom sportlov, tillexempel så har jag hela huset att städa idag, och en massa jobb under sportlovet. kanske inte det roligaste, nej. men jag är glad ändå. varför vet jag inte. kanske för att jag pumpar hög musik (läs: HÅKAN HELLSTRÖM). eller är det kanske för att det snöar, nej skulle inte tro det, jag är ju så sjukt trött på snön.

eller kanske är jag glad för att jag fick sova ut hur länge jag ville idag. lyxade till mig med att gå upp kl halv ett. det är sjukt olikt mig!

eller kanske är jag glad för att livet är allt för kort för att ha tråkigt, kanske är det stoltheten som växer inom mig för att jag är en så jävla fantastisk människa... okej jag ska inte få storhetsvansinne.

jag ska helt enkelt hålla tyst och tänka på verkligheten, och det jag lever i!

dags för städning, hejpa <3

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0