En liten lista...

Senaste

Låt du hörde: Shakira - Waka waka

Film du såg: Spiderman

Mat du åt: Kött, klyftpotatis och beasås

Kram: Lollo

Puss: Hemlis...

Känslan: Saknad

Resa: Om Erken över midsommar räknas som resa så var det den, annars typ Londodn i våras.

Glädje: Jag har varit ovanligt glad hela dagen förutom nu på kvällen.

Dröm: Jag drömde att min killkompias beställde mat av mig på våfflan och kl var sju på morgonen... han var tydligen ashungrig.

Person du träffade: Min syster är här just nu.

Personen du pratade i telefon med: Elin :)

Personen du fick sms av: Elin :)

Gången du åt 7-eleven korv: Oj det var länge sen, typ nån gång i tvåan tror jag :/

Gången du var utomhus: Idag, typ alldeles nyss. 

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag :) fast min bror var inte med men ändå, sjukt lämge sedan jag var hemma och åt innan idag.

Saken du köpte: Cola idag :P

Allmänt

Ska bli skoj: Träffa mina mates från klassen på onsdag :)

Ska inte bli skoj att: Jobba HELA veckan, varje dag.. 

Sparar till: Mina resor jag ska göra. 

Pålägg som gäller: Ost.

Önskar att jag var bättre på: Att hålla humöret uppe även fast småsaker irriterar mig.

Dagens dryck: Bacardi breezer

Vad saknar du: Elins säng ;)

Tre band/artister: Håkan Hellström.... Sen tog den slut.

Vad har du gjort idag: Vaknat, ätit frukost, jobbat, chillat hemma, ätit middag, och chillat.

Brukar du svära mycket: Ehhh.. Ja, typ jämt, hatar det, men vafan det bara blir så..

Hur tidigt stiger du upp: Nu när jag jobbar lite olika tider blir det väl vanligast att jag stiger upp runt nio.

På helgerna: Jobbar ju hela tiden så jag har inga helger som jag är ledig, så nio då också.

Vad ska du göra ikväll: Typ sova snart.. Jobba imorn.

Hur många timmar sover du per natt: Alldeles för lite. kanske 5-6-7 timmar...

Vem är snyggast i världen: Ashton Kutcher, helt klart!

Vad är det för veckodag: Fredag.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Magaluf, helt klart!

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina stora tunna tröjor från h&m, har en svart, en rosa och en beige, plus att jag brukar sno mammas grå.

Längd: Typ 166 cm. 

Byter gärna garderob med: Åh, det finns många..

Byxa eller kjol: Kjol

Senast utlästa bok: Minns inte.

Mitt rum kan beskrivas som: Det bästa som finns.

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, mätt, uttråkad.

Jag tränar: Alldeles för sällan.

Jag ville bli när jag var liten: Större...




Kommentarer
Jag heter elin

min säng är AWESOME! ;D

2010-07-06 @ 12:38:03
Titta in på min blogg http://elinandrejev.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0