vänta en sekund...

är det inte konsigt hur livet kan förändras på bara en sekund.
jag såg en hare idag... den sekunden som jag såg haren hann jag tänka att mitt liv under den sekunden hann förändras från den föregående sekunden.
jag så även ett rådjur idag, lite efter att jag sett haren... under den sekunden jag såg rådjuret hann jag tänka att mitt liv under den sekunden förädrats ytterligare lite till.

är det inte underligt vad allt som händer i ens liv förändrar än.
varje sekund förändras livet, vissa sekunder till något bättre och vissa till något sämre.
ibland kan det ju vara bättre att det förändras än att det inte förändras alls!



slänger in en bild från någon annanstans, ty andra sidan jorden!


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0