thailand 09-10

jaha... nu va man hemma igen. tre hela veckor har jag fått vara med om och uppleva det paradis som världen faktiskt kan erbjuda med bara 10 timmars flygresa. ja för det är just det thailand är för mig, oavsett om man kanske känner ett styng av hemlängtan någon gång ibland så blir man ändå lika förbannad varje gång man kommer hem till kylan, ja till sverige, från det paradis man har levt i. ingenting här hemma existerar när man är där. man behöver inte ängna en tanke åt vad som faktiskt väntar här hemma.

under dessa tre veckor som jag har spenderat i thailand med min absolut bästa vän, och min familj har jag upplevt mycket. eller egentligen inte, men ändå är det så mycket som hänt, mycket saker som jag verkligen kommer minnas. vi har både skrattat och ibland skarattat lite mindre.

en sak som är säker är att min thailandsresa december 09-januari 10 kommer sätta djupa spår, för det känns förjävligt att vara hemma igen. helst av allt skulle jag ville blunda för att sedan öna ögonen igen och inse att min hemresa bara varit en hemsk mardöm. att jag somnat till på stranden i en solstol. men så kommer det inte att bli.

tack min sköna pillelin för en underbar och minnesvärd semester, jag <3 dig. 

och de va det...




Kommentarer
Jag heter pillelin

tack själv min fina skorpa! jag har haft det underbart, och flera sånnahära resor vill vi ha! jag älskar dig teeeeeeereeeeezeee (med lite gnällig röst) :)

<3

2010-01-09 @ 14:01:13
Titta in på min blogg http://elinandrejev.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0