det sjukaste har hänt!

jag har varit med om det sjukaste, eller varit med och varit med. jag har varit med om det i en dröm. när jag vaknade upp kändes det helt plötsligt som om jag verkligen inte var mig själv. det kändes som om jag var i någon annans kropp och att jag var på besök i någon hemlig tråkigt värld som inte finns.

för i min dröm var allt som jag verkligen ville ha det. jag vet inte varför jag vill ha det så. knaske har jag gått och blivit tokig. och då menar jag inte tokig som i tokig, mer som i asssstokig! 
kanske går mina drömmar för fort fram, hallo jag går ju förfan fortfarande i skolan. 

ibland stannar allt upp,
men ibland rusar allt fram i en otrolig fart så man kanppt hinner med.
vafan är det här?!





okej ett ovärt inlägg som ni inte kommer fatta ett skit av, 
jag drömmer konstiga saker,
helt enkelt! 

Kommentarer
Jag heter ean

word! jag gillar också drömmar, säger bara tänder och bröst ;D hahaha

2010-01-18 @ 17:23:34
Titta in på min blogg http://elinandrejev.blogg.se/
Jag heter Angelica

lätt den sjukaste skiten!!

2010-01-18 @ 18:00:24
Titta in på min blogg http://lillatjanks.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0