2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det jag kommer på nu är att jag fyllde myndig.  
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade faktiskt inga nyårslöften. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Släkt är väl vänner, så ja. 
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är, bara en bekant.
5. Vilka länder besökte du? Thailand och Spanien.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja... det finns en del saker. 
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 24 och 25 september, kommer alltid finnas som starka minnen.
8. Vad var din största framgång 2009? Hmm framgång...
9. Största misstaget? Oj då... det finns ett misstag som jag aldrig kommer kunna förstå varför jag gjorde.. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, sjuk har kag varit men skadad vet jag inte.. inte vad jag kan minnas iaf. 
11. Bästa köpet? Oj det finns många underbara köp jag gjort under 2009. 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Cigg och kaffe tror jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja mina vänner gör mig nästan alltid glad. 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? i know you want me (magaluf), don´t bring flowers after i'm dead (lyssnade alltid på den hemma), single ladies (jag och elin thai 09)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Nja nu på slutet av året kan jag väl erkänna at det varit lite kämpigare. Men annars har det varit kanon som jag minns det.  
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med min familj, och tränat. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Festat, och ätit onyttigt. 
18. Hur tillbringar du julen? I år blev det i thailand med familjen plus elin då. fast hon är ju som en familjemedlem. blev stor fest hos grannrestaurangen.
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? ehmm, all som visas på DC.
21. Bästa boken du läste i år? Andra Stieg Larsson boken.
22. Största musikaliska upptäckten? Tro det eller ej men jag blev förälskad i kents nya album.   
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskade mig den bästa kvällen med min underbara släkt och mina underbara vänner, och det fick jag också. 
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej. 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
på min födelsedag hände inte särkllit mycket jag låg bakis i uppsala, men dagen efter blev det stor fest hemma som sedan följdes av utekväll i stan. 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja absolut.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min stil... som den alltid varit. 
29. Vad fick dig att må bra? Alla mina underbara vänner, mitt jobb, mitt byte av skola, håkan hellström ;). och säkert massa saker mer.  
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ashton Kutsher..
31. Vem saknade du? Jag har ingen som lyst med sin frånvaro.  
32. De bästa nya människorna du träffade?
Sofia och Nicolina, jag kunde inte träffat några härligare vänner!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0