ny lyaaaa!

Snart är det dags, det väntas inredning och ny sängplats... Okej det kanske inte är så cool som det låter men kul med förändring ska det bli.


Förövrigt har jag kollat på Karlsson på taket idag, smickrande film det där. Han är ju för söt den tjocka lilla gubben som har sin egna lilla lya på taket. Sweet!


Annars har det inte hänt så mycket, pluggdag imorn och 100-dagars kryssning på Onsdag. Jag är taggad till tusen!

Imorn kanske det kommer bilder från i Lördags, om jag orkar, jag är lite lat för att ta tag i saker just nu. Har två arbeten som ska in innan Onsdag. Hårt, men det måste fixas. Annars blir det ingen kryssning för mig och det vore ju tråkigt.



Idag fick jag det glada beskedet att Odensala regerar!
För visst känns det fint att vara vid liv en dag till?!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0