i'm back

ojojoj, nu har det varit en jädrans dålig uppdatering den senaste tiden.
jag har bland annat hunnit med att vara i London över helgen, och det är väl en rätt bra anledning till att inte blogga. sjukt nice var det iaf, det va klarböå himmel och typ +8 grader. det kändes ganska tungt att komma hem och pälsa på sig vinterjackan igen :(

nej nu ska jag väl kanske slänga mig i soffan och kolla på tv... eller egentligen borde jag plugga men det kanske jag tar någon annan dag, eller så gör jag det nu eftersom jag ska jobba i veckan. hmm, nej vi tar det en annan gång.

dagens låt; Jay Sean - Down (Candle light remix)  (och nej det är ingen jävla uppoppad remix)


hajdooo

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0