egypten here we come

ojojoj, shit vad jag inte är beredd på att åka till egypten på söndag morgon... det ska blir grymt jävla awesome, men inte fan har jag allt under kontroll. upptäckte igår att jag inte har något pass... smart av mig liksom. så imorn måste jag upp kl 8 för att åka till arlanda och fixa ett tillfälltigt pass, yes 1000 kr åt helvete... faaaan! kl 11 imron startar mitt sista jobbpass innan resan.. varar till 01, suck! och fyra timmar senare ska man vara fit for fight på arlanda.. usch vilket hektiskt schema, men sen har jag en hel underbar vekca framför mig med min absolutbääärsta vän, kommer bli awesoooome!


frågan är om jag kommer överleva morgondagen...
för att ha goda chanser måste jag verkligen sova nu.
peace out!

Kommentarer
Jag heter ean

du klarar ALLT! Och nu är det du och jag som ska ha en fantastisk vecka i ett fantastiskt land, och äta fantastiskt goda middagar, och sola och bada så faaaantastiskt mycket ;D

2010-08-14 @ 22:36:49
Titta in på min blogg http://elinandrejev.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0