imorgon smäller det!!!

trots allt jävla plugg och mina älskade päron är allt annat än så som jag vill att dom ska vara... så är jag på strålande humör såhär på kvällskvisten. imorgon kommer jag stå i repan på plan 4 och hämta ut min sudentmössa. snacka om att Dagen med stort D snart är här...

och vet ni vad... jag skrev nästan klart hela uppsatsen idag som ska vara inne imorn, bara en punkt kvar och den hinner jag skriva imorn innan inlämningtiden.

värför tänker man alltid att man inte ska klara saker? fast det kanske är det som krävs för att jag ska få arslet ur vagnen och skriva klart alla uppsatser och skit som ska in..
JUST NU ÄR JAG SÅ JÄVLA STOLT ÖVER MIG SJÄLV!
ikväll är jag värd att skratta åt scrubs och
imorn är jag värd en utgång med en spårad outfit!


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0