du är inte värd mig!

jag borde plugga.. men det gör jag inte. jag kan inte. jag vill inte. från att må hyffsat bra till att känna en pantsarvagn köra ner i struen till magen för att fastna och inte vilja lämna mig. jag känner en klum i magen. facebook, bloggar och andra internetsidor får mig att må piss och skit. facebokk framför allt borde inte få finnas, jag skäms. jag fick en klump i magen och jag kände mig lite, så liten som jag en gång va när jag hade dig som min största förebild. så liten som man aldrig vill bli igen. jag förstår inte vem du har blivit, jag förtår knappt vem du har varit. för mig va du den store som jag såg u till, som jag älskade mest av allt. men nu har du liksom jag fallit ned i ett svart hål av förluster. för det är just det vi har gjort, vi har förlorat, ja vi har förlorat allt. och du vet inte ens om det, eller du visar det iallafall inte. du visar inte att du har fallit ner i ett svart hål av förluster. du visar inte hur liten du har blivit, även fast jag kan se det i dna ögon, jag såg det en dag och nu kan jag se det s¨fort jag ser dig.
jag vet inte vad som har hänt, men i mina ögon är du liten, och jag avskyr dig!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0