va gör de om hundra år?

naturkunskap=labb (om man nu kan kalla det labb att tejpa ihop papper och sugrör till såkallade fåglar?)
datorkunskap=fotnötter? han e liten och söt som man vill klappa på? eller nått? tris iallafall.
lunch=smörgåsboden, mmm!
hemgång... irriterande...
hemliga ärenden med lilla katt, lite småshopping me lilla katt, lite glass med lilla katt, lite moppe, lie DC, lite klänningar, lite kladdkaka, lite fisk, lite becca, lite trollformler?, lite idol, OCH INGET PLUGG!

fan va jag är dålig, men vad gör det om hundra år?

just nu är jag glad, glad för att jag har sluppit höra din röst på dågra dagar!

Kommentarer
Jag heter Angelica

du har glömt att skriva om mysteriet vi (okej ett samtal senare var det löst) löste!! mucho skrämmande!!

2009-09-10 @ 13:22:51
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/
Jag heter Becky Potter

någon dag ska vi klara av att transferera oss!!!!

2009-09-10 @ 19:08:08
Jag heter Katt

åh vår datakunskapslärare, liten söt som man vill klappa på!

2009-09-10 @ 19:28:32
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0