söndagsångest?

nu börjar man märska att skolan verkligen har satt igång. den vanliga söndagsångesten har satt igång. suck! borde ha pluggat hela dagen men pga gårdagens partaj, känner jag mig alldeles för seg för det. vilket inte är okej, verkligen inte. ska nog käka lite nu, dricka lite cola och sen sätta igång. matten behöver verkligen prioriteras.

igår var jag hos annika, hennes kille jonas firade sin 20års dag. det mycket trevligt sällskap och jag hade verkligen jätte roligt. det blev ganska sent, men kvällen avslutades iaf med god mat (läs: fyllekäk).

söndagsångest va det... suck! men jag är van.. och allt brukar ju ordna sig tillslut.

ciao bella!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0