så lite kan ändra på så mycket.

är det någon som sätt filmen tillsammans? är inte den filmen helt underbar, visst är den sjukt konstig men samtidigt när man tänkrer på budskapet som den sänder så inser man att den är jävligt bra. när man ser at verkligen alla kan göra vad som elst oavsett om man är kvinna eller man.
nej helt enkelt jag tycker den är underbar. och tänkt om alla nu för tiden skulle göra som dom, finns det någon familj idag som "normala"människor skulle tycka vara "normala" om om hela familjen gick ut mit i vintern och spelade fotboll och hade skit kul, allt från det yngsta barnen till den älskar far ellermorföräldern, nej idag är det inte så, ida är alla så himla grupperade och tråkiga, jag säger inte att jag är annorluna, jag är precis likadan.

och egentligen är det inte mycket som behöver göras för att man ska ändra på detta. om alla bara skulle vara mer öppna och mer vänskapliga mot varandra så skulle det förändras en hel del.

för tänk på att va man än gör, det behöver inte vra mycket, för lite kan ändra så mycket.

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0