onsdagshelvete

sitter i en datasal i skolan och försöker att inte fokusera på att jag har så innihelvetes ont i magen. helt sjukt. undra vad det som egentligen händer i magen när man får magont??!?!?! aja iallafall så är det sjukt tråkigt idag. orkar inte med en hel dag i skolan. iofs har jag bara två lektioner kvar, så egentligen tror jag att jag överdramatiserar lite.. menmen..

ska man kanske åka hem, lägga sig i sängen och kolla på nån apbra film och äta massa choklad, det ska vara bra för magen har jag hört?!?!


Kan detta göra mig frisk?!?!



Kommentarer
Jag heter Angelica

jag har haft kramp hela dagen, rostat bröd och chips (okej och kanske något engelsk mega painkiller tablett) gjorde mig krampfri :D

2009-09-30 @ 15:34:09
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0